Telewizor do hotelu

Zatrzymując się w hotelu z pewnością wielu z nas wybiera pokoje z dostępem do telewizji. Okazuje się jednak, że dla wielu osób istotne jest, jakiego rodzaju telewizor otrzymamy do dyspozycji. Najnowsze badania pokazują bowiem, iż mając możliwość wyboru więcej niż połowa badanych osób zdecydowałaby się na telewizor wyposażony w dostęp do Internetu. W badaniach zapytano też o usługi najczęściej wykorzystywane przy takiej okazji. Okazuje się, iż najchętniej korzystamy z usługi catch – up TV, serwisów informacyjnych oraz serwisów pogodowych. Badania te towarzyszyły wprowadzeniu na rynek nowego modelu telewizora Philips MediaSuite. Firma ta jest światowym liderem w dostarczaniu rozwiązań dla branży hotelarskiej. Telewizory te mają zapewnić gościom hotelowym alternatywę dla przenośnych komputerów. Ma on zatem udostępniać im dostęp do Internetu. Można znaleźć tutaj dostęp do popularnych funkcji, takich jak NetTV, czy catch – up TV. Nie może zabraknąć tu również dostępu do portali takich, jak Facebook, czy Twitter. Dla gości hotelowych liczy się jednak nie tylko rozrywka. Telewizor Philips MediaSuite pozwoli im zatem na sprawdzenie informacji, czy lokalnej prognozy pogody. Czyli reasumujac zdaje sie to byc idealny model inteligentnego telewizora do zastosowania w hotelach czy tez nawet recepcjach firm gdzie oprocz standardowych funkcji prezentowania kanalow telewizyjnych odbiorca moze rowniez skorzystac z interaktywnej komunikacji takiej jak prezentacja firmy, wyszukiwanie produktow firmy, czy tez innych informacji jakie firma moze chciec udostepnic swoim klientom czekajacym w recepcji. W hotelach dodatowym atutem moze byc kreowanie wlasnej komunikacji tworzac swoistego rodzaju system wewnetrzny w ktorym dla przykladu hotel moze prezentowac swoje promocje, menu na dany dzien czy tez godziny otwarcia silowni, recepcji czy tez jadalnii. Komunikacja taka w formie interaktywnej jest efektywna i powoduje obupolna korzysc gdyz klient hotelu ma dostep do informacji o kazdej porze oraz w dowolnym zakresie. Dla hotelu niebywalym benefitem takiego rozwiazania jest przedewszystkim oszczednosc czasu gdyz recepcja czy tez infolinia w rzypadku takiego rozwiazania bedzie znacznie odciazona z najczestszych oraz naprostszych telefonow i zapytan. [podobne: projektowanie w katowicach wnętrz biznessowych, usługi reklamowe dla nowych firm szczecin, Badania psychologiczne na broń Poznań]

Powiązane tematy z artykułem: Badania psychologiczne na broń Poznań projektowanie w katowicach wnętrz biznessowych usługi reklamowe dla nowych firm szczecin